Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Ο Ηλιας Ρωτα... ο Ηλιας Δημου απαντα

1)Ζωδιο? Ταυρος

 2) Πρωτη ομαδα Ολυμπος Γυμνου

 3) Μελαχρινες ή Ξανθιες; Μελαχρινες

 4) Ομορφοτερη Γυναικα Ομορφοτερη Γυναικα-Ηγυναικα μου

 5) Ουζο ή Ουίσκι; Ουζο με μεζε

 6) Αγαπημενο φαγητο; Λατρης των θαλασσινων

 7) Ομαδα; ΑΕΚ

 8 Αγαπημένη ομάδα εκτός Ελλάδας?   Μπαρτσελονα

 9) Επιθετικο προτυπο; lionel messi

 10) Δυσκολοτερος αντιπαλος; Χουαν φραν της ΑΕΚ

 11) Περισσότερα κατορθώματα ΕΔΩ 

 12) Καλυτερος συμπαικτης; Γιωργος Χωριανοπουλος

 13) Καλυτερος διαιτητης; Γιωργος Λαμπρου

 14)Αγαπημενος Προπονητης; Βασιλης Βουζας

 15) Κορυφαιος Παραγωντας  Σε επαγγελματικό επίπεδο ο Αναστάσιος Χατζής και σε ερασιτεχνικό επίπεδο θα μείνω στους πιο πρόσφατους Περικλή Κούκη και Ηλία Καβαλαγιό

 16) Καλυτερη στιγμη σου Η πανελλήνια πρωτιά με τη Μικτή Εύβοιας με την οποία ξεκίνησε ουσιαστικά η ποδοσφαιρική μου καριέρα

 17) Χειροτερη στιγμη?  Η άρνηση του προέδρου ομάδας για μεταγραφή μου σε ομάδα της Super League

 18) Αγαπημενος παιδικος ηρωας; Αστυνόμος Σαΐνης

 19)Αγαπημενος φιλος σου; Πολλοί και καλοί για να ξεχωρίσω κάποιον

 20) Το γουρι σου; Τα παιδιά μου

 21) Αγαπημενο ρητο; Να είσαι ευγνώμων για τα καλά και τα άσχημα στη ζωή σου!Και τα δύο σου δίδαξαν κάτι!

 22) Η γνωμη σου για το ποδοσφαιρο στον νομο μας; Οφείλω να δώσω συγχαρητήρια σε όσους εμπλέκονται για το υψηλό επίπεδο που βρίσκεται το ερασιτεχνικό ευβοϊκό ποδόσφαιρο που φυσικά απαιτεί όχι εφησυχασμό μα συνέχεια!

 23) Ανεκπλήρωτο όνειρο: Ανεκπλήρωτα όνειρα πολλά και συνεχίζω να προσθέτω...

 24) Αγαπημενο σου τραγουδιΣου μιλώ και κοκκινίζεις (Γιάννης Χαρούλης)
Ευχαριστούμε τον ΗΛΙΑ ΔΗΜΟΥ