Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα feature. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα feature. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2022

Κέντρο μελέτης ώρα για μελέτη- Πυτιουσης & Ελλησποντου 1 Νεα Λαμψακος

Επιστροφή στα θρανία ! Φέτος θα κάνουμε μαζί το νέο μας ξεκίνημα .Σας περιμένουμε στο χώρο που έχουμε δημιουργήσει με αγάπη και μεράκι στην Νέα Λάμψακο .Μαζί θα κάνουμε μελέτη ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ για τους μικρούς μας φίλους .Επιπλέον τμήματα για τους μαθητες του Γυμνασίου . Σας ευχόμαστε υγεια,Καλη πρόοδο και Καλη σχολική χρόνια ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟ ΕΔΩ

Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

ΜΩΡΟΣ ΑΡΤΟΣ-ΚΑΦΕ-ΓΛΥΚΟ

ΕΡΑΤΩΝΥΜΟΥ & ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΝΑΡΗ ΕΡΕΤΡΙΑ (DELIVERY)6980273407-2229062252 Σε εναν πολυ ομορφο πληρως ανακαινισμενο χωρο ανοιξε ο Γιαννης Μωρος στην Ερετρια μια νεα προταση η να το πουμε διαφορετικα ενα νεο στεκι κοντα στο Λιμανι Αρτοποιηματα με την εξαιρετικη ποιοτητα του ονοματος ΜΩΡΟΣ που απο το 1930 προσφερει στους πελατες του ποιοτητα χωρις περιορισμους Αλλα ο Γιαννης δεν σταματησε εκει με εναν νεο αερα επενδυσε και στον καφε αλλα και στο γλυκο βαζοντας πολυ ψηλα τον πηχη οπως αλλωστε εκανε και στην παρουσια του τοσα χρονια στα Ευβοικα γηπεδα Να του ευχηθουμε λοιπον καλες δουλειες ..Υγεια...και δυναμη ΗΛΙΑΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΓΑΠΗΤΟΣ Περισσοτερες φωτογραφιες ΕΔΩ

Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΥΜΗΤΟΟΥ 1-0


Χτες το Απογευμα παρακολυθησαμε την επανεναρξη της Α Κατηγοριας γυναικων και συγκεκριμενα αναμεσα στις ομαδες των Αβαντιδων και της Ολυμπιαδας Υμηττου

Το σχολιο μου είναι ότι παλι καλα μετα από τοσο καιρο αγωνιστικης απραξιας προσπαθησαν πολύ οι αθλητριες και των δυο ομαδων και η εκβαση του αγωνα κριθηκε στις λεπτομερειες Οι Αβαντιδες σε μια στημενη φαση ευτυχησαν να προηγηθουν πολύ νωρις το οποιο αποτελεσμα δεν αλλαξε μεχρι το τελος του αγωνα παροτι η Ολυμπιαδα πιεσε αρκετα στο μισο του δευτερου ημιχρονου και ειχε καποιες πολύ καλες στιγμες-ευκαιριες να φερει το παιχνιδι στα ισα Να δωσουμε πολλα συγχαρητηρια στα κοριτσια λοιπον να τους ευχηθουμε καλη συνεχεια(που ελπιζω να υπαρξει λογω covid) υγεια και δυναμη…… Και τελος να ευχηθουμε στους δυο αξιολογους προπονητες τον Κυριο Knezevic και τον Κυριο Γκαλιτσιο υγεια και επιτυχιες……..
Περισσοτερες φωτογραφιες ΕΔΩ

Τοπικος Τυπος Ευβοιας 14/4/21