Περισσοτερες ΕΔΩ
- Home
- Επικοινωνια
- ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
- ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
- Ιστοσελίδες
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- Ομάδες Α-Κ
- Αβαντιδες
- Αγ.Αθανασιος
- Αγ.Ελεουσα
- Αγιος
- Αγ.Λουκας
- Α.Ε.Κ.
- Α.ΕΧ.
- ΑΙΑΣ
- Αιολος
- Ακαδ.Ιστιαιας.
- Ακρατητος Κεχριων.
- Αλατσατα
- ΑΛΚΙΜΟΣ
- Αμαρυνθιακος
- Απολλων Χαλκ.
- Αρης Αγ.Αννας
- Αρης Αγ. Ιωαν.
- Αρτακη
- Αρτεμησιακος
- ΑΡΤΕΜΙΣ
- Αστερας Δροσιας
- Αστερ. Ληλαντιου
- Ατταλη
- Ατρομητος Χαλ.
- Αυλιδα
- Αυλωναρι
- Αφρατι
- Βόλεϊ
- Βατωντας
- Βουτας
- Γυμνου
- Δροσια
- Δυστος
- Ελλησποντος
- Ενωση Διρφυων
- Εραπος
- Ερετρια
- Ερμηλιος
- Ευβοικος
- Ευριπος
- Ζαρητρα
- Ηρακλης Πρασινου
- Ηρακλης Ψαχνων
- Θηβα
- Ιστιαια
- Καθενων ΑΕ
- Καλοχωρι/Παντειχι
- Καμαρες
- Καμαρια
- Κοντοδεσποτι
- Καρυστος
- Καστελλα
- Κεραυνος Χαλ.
- Κεραυνος Μυτ.
- Κοσκινα
- Κριεζα
- Κυζικος
- Κυμη
- Μπασκετ Κυμης
- Μπασκετ Χαλκιδας
- ΚΕΝΟ
- ΚΕΝΟ
- Ομάδες Λ-Ω
- Ληλαντιο
- Ληλας
- A.O.Λουκισια
- Μακρυκαπα
- Μαντουδι
- Μαρμαρι
- Μιαουλης
- Μικτες ΕΠΣΕ
- Μιστρος
- Μονοδρι
- Μυρμιδονες
- Νηλεας
- Ολυμπιακος Λιμ.
- Ολυμπιακος Χαλ.
- Ολυμπος Γυμνου
- Πολιτικα
- Παναγιτσα
- Παντειχι
- Παντριαδικος
- ΠΑΟ ΚΑΝΗΘΟΥ
- Παπαδες
- Παραλια Α.Ο.
- Πισσωνας
- Προκοπι
- Προποντιδα
- ΡΟΜΑΪΚΟΣ
- Σκεπαστη
- Σκυρος
- Στροπωνες
- Ταμυναικος
- Τραχηλι
- Φοινικας Ψ.
- Χαλκινεος
- Χαλκις
- Ωρεοι
- Radio Nestor
- analytics
- Πίνακας ελέγχου
- ΚΕΝΟ
- ΚΕΝΟ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΛΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΛΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 9 Απριλίου 2020
Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014
Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014
Χαλκιδα Πλατεια Αγ. Νικολαου
Εδω λιγο πριν τον τρυγο η ταβερνα Βαλισαριου εφερνε τα βαρελια για να τα πλύνει
Αριστερά διακρίνεται η ΑΒΕΝΑ και στο βάθος το καφενείο η "ΑΝΕΣΙΣ" όπου πιτσιρικάδες πηγαίναμε τα μεσημέρια κυρίως να παίξουμε μπιλιάρδο που είχε στην μέση του καφενείου
Εχει αναρτηθη και στο FB στην ομαδα Φωτογραφιες Παλιας Χαλκιδας
Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014
Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013
Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013
Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013
Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013
Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013
Παρασκευή 31 Μαΐου 2013
Πέμπτη 30 Μαΐου 2013
Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012
φωνάζοντας «...ρε γαμώτο....τι βόλτα!....πέρασα πολύ καλά...!!!
Η φωτογραφία είναι της 10ετιας του 1960
και είναι μπροστά απο το καφενείο του Νανου, το οποιο ηταν στην Παραλια Χαλκιδος
εκει που βρίσκετε τωρα ο Βιολογικος σταθμος.
Ηταν ενα πολυ μεγαλο καφενειο με μεγαλους καθρεφτες και καναπεδες και οπως έμπαινες μεσα στα αριστερα ηταν η κουζινα με μια τεραστια χοβολη με μπακιρένια μπρικια...
Εκει ηταν το στεκι των Ψαραδων,η Ιχθυοσκαλα ηταν τοτε στο κεφαλοσκαλο στην Ευβοικη πλευρα
.
Αργοτερα ηταν και ο σταθμος των Υπεραστικων λεωφορείων Ευβοιας
Στην φωτο απο αριστερα
Βασιλης Θαλασσης -? - Νικος Κολαρος - Λιατιφης - Γρηγορης Σακαρογλου
Το ταξίδι της ζωής δεν είναι, για να φθάσουμε στον τάφο με ασφάλεια σ' ένα καλοδιατηρημένο σώμα, αλλά κυρίως για να ξεγλιστρούμε προς όλες τις πλευρές, πλήρως εξαντλημένοι, φωνάζοντας «...ρε γαμώτο....τι βόλτα!....πέρασα πολύ καλά...!!!
Τρίτη 14 Αυγούστου 2012
Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012
Κυριακή 12 Αυγούστου 2012
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
























































































