Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΛΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΛΙΑ ΧΑΛΚΙΔΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Χαλκιδα Πλατεια Αγ. Νικολαου

Εδω λιγο πριν τον τρυγο η ταβερνα Βαλισαριου εφερνε τα βαρελια για να τα πλύνει 
 Αριστερά διακρίνεται η ΑΒΕΝΑ και στο βάθος το καφενείο η "ΑΝΕΣΙΣ" όπου πιτσιρικάδες πηγαίναμε τα μεσημέρια κυρίως να παίξουμε μπιλιάρδο που είχε στην μέση του καφενείου
Εχει αναρτηθη και στο FB στην ομαδα  Φωτογραφιες Παλιας Χαλκιδας

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

φωνάζοντας «...ρε γαμώτο....τι βόλτα!....πέρασα πολύ καλά...!!!


Η φωτογραφία είναι της 10ετιας του 1960 
 και είναι μπροστά απο το καφενείο του Νανου, το οποιο ηταν στην Παραλια Χαλκιδος 
εκει που βρίσκετε τωρα ο Βιολογικος σταθμος.
 Ηταν ενα πολυ μεγαλο καφενειο με μεγαλους καθρεφτες και καναπεδες και οπως έμπαινες μεσα στα αριστερα ηταν η κουζινα με μια τεραστια χοβολη με μπακιρένια μπρικια... 
Εκει ηταν το στεκι των Ψαραδων,η Ιχθυοσκαλα ηταν τοτε στο κεφαλοσκαλο στην Ευβοικη πλευρα
. Αργοτερα ηταν και ο σταθμος των Υπεραστικων λεωφορείων Ευβοιας 
Στην φωτο απο αριστερα 
 Βασιλης Θαλασσης -? - Νικος Κολαρος - Λιατιφης - Γρηγορης Σακαρογλου 

Το ταξίδι της ζωής δεν είναι, για να φθάσουμε στον τάφο με ασφάλεια σ' ένα καλοδιατηρημένο σώμα, αλλά κυρίως για να ξεγλιστρούμε προς όλες τις πλευρές, πλήρως εξαντλημένοι, φωνάζοντας «...ρε γαμώτο....τι βόλτα!....πέρασα πολύ καλά...!!!