Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Κυριακή 14 Ιουλίου 2024

ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΚΔΑΠ-ΜΕΑ ΧΑΛΚΙΔΑΣ (ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ)🎼🎼🏍🏍

❤Έχω κι εγώ ένα όνειρο, για να σας καταπλήξω, Και μέσα από τα μάτια μου τον κόσμο να σας δείξω. Σε ένα μέρος πιο αγνό όλοι σας να βρεθείτε, Σε έναν τόπο που ακούς αγγέλων προσευχές, Είναι εκεί που όταν βρεθώ με ραίνουν με ευχές.
❤Είμαι παιδί, είμαι άγγελος, κι ήρθα να σε διδάξω, Τι κι αν στην πλάτη μου φορώ μιάμιση φτερούγα. Το μόνο εγώ που σου ζητώ είναι “αποδοχή”. Αγάπησε με και θα δεις, τον κόσμο σου θ’ αλλάξω, Το χέρι μου κράτα σφιχτά και δίπλα μου τραγούδα, Η «διαφορετικότητα» δεν είναι επιλογή !
❤Σήμερα εγώ, αύριο εσύ κανένας δεν το ξέρει, Γι’ αυτό σ’ αυτή τη διαδρομή ας πάμε χέρι – χέρι. Όπως εσύ έτσι κι εγώ κάνω όνειρα συχνά, Και αν σταθείς στο πλάι μου, θα μάθω στα όνειρα σου, Να αποχτήσουνε φτερά καρδιάς αληθινά !
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΩΤΟΑΛΜΠΟΥΜ ΤΗΣ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ