Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Επιταφιος Ιωαννου του Ρωσσου Βασιλικου

Μετα λυπης μου εφετος δεν κατεστη δυνατο λογω της πανδημιας του κορονοιου να φωτογραφισω τους επιταφιους του Ληλαντιου….Κατι όμως μεσα μου με ετρωγε Δεν μπορουσα να αφησω και τον χριστο μοναχο του μια τετοια ημερα…Λαμβανοντας ολες τις απαραιτητες για την επιδημια προφυλαξεις τρυπωξα στον Ιερο Ναο Ιωαννου του Ρωσσου Βασιλικου για ένα κερι και μια προσευχη Συγχωρεστε με αν αψηφησα τις εντολες Του επισημου κρατους δεν το εκανα ποτε στην ζωη μου ελπιζω να μην δημιουργησα προβλημα σε καποιους (αλλωστε δεν ηταν και κανενας) Oσο γαι τον Ιερο Ναο Κοιμησεως της Θεοτοκου ηταν κλειστος (και το σεβομαι αυτο) Να σας Ευχηθουμε από καρδιας καλη Ανασταση σωματικη αλλα περισσοτερο πνευματικη Ευχομαστε αυτή η Πανδημια να μας αφησει καλυτερους Ανθρωπους ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ