Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Ο Ηλιας Ρωτα ο Γιωργος Γιογιος απαντα

1)ΖΩΔΙΟ  Τοξότης

2)ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ  Επίσημα ΑΕΚ Αθηνών

 3)ΞΑΝΘΙΕΣ Η ΜΕΛΑΧΡΙΝΕΣ  Μελαχρινές δαγκωτοοοο

 4)ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ  Αντριάνα Λίμα

 5)ΟΥΖΟ Η ΟΥΙΣΚΙ  Ουίσκι

 6)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ  Λαχανοντολμάδες

 7)ΟΜΑΔΑ   ΑΕΚ

 8)ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣΡεάλ και Μάντσεστερ Σίτι

 9)ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ  Φραντζέσκο Τοττι

 10)ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ Λεοζινιο της Λάρισας

 11)ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΕΔΩ (αστο αυτο να βαλουμε φωτο) 
 12)ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ   Αν και θα αδικήσω πολλούς,Βλάσης Μποκαρης και Βασίλης Ιωαννίδης

 13)ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ  δεν έχω κάποιον

 14)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ  Σάββας Κωφίδης και Γιώργος Φοιρός

 15)ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ  Τόν Αείμνηστο Κώστα Ντελή και τόν Βασίλη Ταρνανα

 16)ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ  Όταν ήμουν στην ΑΕΚ και έπαιξα αντίπαλος μ τον Ολυμπιακό Πειραιώς σε τουρνουά και σκόραρα 2 φορές!!

 17)ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ 31/3/15

 18)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ  Έχω πάρα πολλούς αλλά θα πω δυο που μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμη, Μπάτμαν και Σπάιντερμαν!!

 19)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥΘα πω τον Μάνο Γεωργιάδη Γιατί κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια..χαχα

 20)ΤΟ ΓΟΥΡΙ ΣΟΥ  Είναι μυστικό δεν μπορώ να σας πωωω🙏😄

 21)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΡΗΤΟ Να είσαι ευγνώμων για τα καλά και τα άσχημα στη ζωή σου.. Και τα δύο μας δίδαξαν κάτι.
  
22)Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΑΣ  Θα ήθελα να γίνει πιο ανταγωνιστικό, γιατί κατά την ταπεινή μου γνώμη έχει πέση αρκετά το επίπεδο στην Εύβοια ☹️

23)ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ ΟΝΕΙΡΟΌτι δεν έπαιξα στην αντρική ομάδα τής ΑΕΚ!!

 24)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ Αναστάσιος Ράμμος Ευχαριστούμε τον Γιωργο Γιογιο