Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Ο Ηλιας ρωτα... ο Βασίλης Καρατζας απαντα

1)Ζωδιο: δίδυμος.

2)Πρωτη ομαδα: Ταμυναικος

 3)Μελαχρινες η Ξανθιες; Κάτι ενδιάμεσο;;;;;(καστανοξανθες)

 4) Ομορφοτερη Γυναικα; Η γυναίκα μου!!!
,
 5)Ουζο η Ουίσκι; ουζακι!!!

 6)Αγαπημενο φαγητο; Πολλά άλλα λόγω ιδιαίτερης γεύσης θα πω το στιφάδο!!!!

 7)Ομαδα;  Manchester United από πάντα!!!(γύρνα πίσω sir Alex μπας και δούμε πάλι καμια  άσπρη μέρα!!!!)

 8)Αγαπημενος ποδοσφαιριστης; Πάντα μου άρεσαν οι παίχτες που πρώτα σκέφτονταν και μετά έπαιζαν.χωρις ιδιαίτερα σωματικά προσόντα.. Zidane!!!!!

 9)Δυσκολοτερος αντιπαλος; Julio Cezar.ΑΕΚ..Και όμως...είχα την τύχη να αντιμετωπίσω πολλούς αντιπάλους,αλλά αυτός,για μένα,ήταν ο πιο δύσκολος!!

 10)Αντιπαλος τερματοφυλακας; Νίκος Ζαφειρόπουλος!!!

 11)Καλυτερος Συμπαικτης: Δύσκολη ερώτηση..θα μου επιτρέψεις να μη πω κάποιον γιατί θα αδικήσω πολλούς άλλους!!!!
 ,
 12)Καλυτερος διαιτητης; Για τα χρόνια που έπαιζα επαγγελματικά,όχι δεν έχω κάποιον...για την Εύβοια...Σεγκος Γιώργος

 13)Προπονητες προτυπα; Θα ξεκινήσω με τον άνθρωπο που με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω και να αρχίσω έτσι το ταξίδι στην Α'εθνικη τότε..Μπάμπης Τεννες..και συνεχίζω με τον Τάκη Λεμονή,Ilie Dumitrescu,Νίκος Παντελής,Πετράκης Γιάννης..

 14)Κορυφαιος Παραγοντας; Νίκος Σαλευρης..

 15)Kαλυτερη στιγμη; Το ντεμπούτο μου με αντίπαλο τον Ηρακλή στη Νέα Μικρα..

 16)Χειροτερη στιγμη: Ας μην τη σχολιάσω καλύτερα....είναι πολύ "μαύρη" να το πω,"σκοτεινή" να το πω..πάντως είναι και θα παραμείνει η χειρότερη στιγμη..

 17) Περισσότερα κατορθώματα:
 Αναλυτικά η πορεία του στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο όπου συνολικά μετρά 226 συμμετοχές και 7 τέρματα: 2001-02: Καλλιθέα 2 συμμετοχές, 2002-03: Καλλιθέα 2 συμ., 2003-04: Καλλιθέα 20 συμ., 2004-05 Καλλιθέα 21 συμ. και 1 γκολ, 2005-06: Καλλιθέα 19 συμ., 2006-07: Καλλιθέα 26 συμ. και 4 γκολ, 2007-08: Καλλιθέα 30 συμ., 2008-09: Εθνικός Αστέρας 30 συμ., 2009-10: Εθνικός Αστέρας 31 συμ. και 2 γκολ, 2010-11: Εθνικός Αστέρας 31 συμ., 2011-12 α’: Εθνικός Αστέρας 5 συμ., 2011-12 β’: Πανσερραϊκός 9 συμμετοχές.
Φωτογραφιες ΕΔΩ 

  Περισσοτερο Ρεπορτάζ: 


 18) Η γνωμη σου για το ποδοσφαιρο στον νομο μας; Η γνώμη μου;;;;ακόμα το ευχαριστιεμαι!!!!!

 19)Δυνατοτερο γουρι; Δεν έχω γούρια γενικά...

 20)Αγαπημενο ρητο; Κόζα νοστρα και άστα λα βικτορια...χαχαχα...προπονηση,τι άλλο;;;πότε δε σταματάμε να μαθαίνουμε.. ποτέ!!!!!

 21)Ανεκπλήρωτο όνειρο: Γιατί να μην ήμουν οδηγός στη formula 1;;;;;για πάντα όνειρο.

 22)Αγαπημενο τραγουδι: Ευχαριστούμε τον Βασίλη Καρατζα