Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Ο Ηλιας Ρωτα... ο Ηλιας Ξιφαρας απαντα

1) Ζωδιο? Λέων

 2) Πρωτη ομαδα Χαλκινεος

 3) Μελαχρινες ή Ξανθιες; μελαχρινή πλέον η γυναίκα μου

 4) Ομορφοτερη Γυναικα  Η κόρη μου ΑΡΤΕΜΙΣ

 5) Ουζο ή Ουίσκι;  τσίπουρο

 6) Αγαπημενο φαγητο;  μακαρονάδα

 7) Ομαδα; ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ

 8 Αγαπημένη ομάδα εκτός Ελλάδας?    Μπόκα Τζούνιορς

 9) Επιθετικο προτυπο; Κριστόφ Βαζέχα

 10) Δυσκολοτερος αντιπαλος;  ο εαυτός μου

 11) Περισσότερα κατορθώματα ΕΔΩ

 12) Καλυτερος συμπαικτης; έχω πολλούς ήμουν τυχερός αν πω κάποιον σίγουρα θα αδικήσω κάποιους αλλά πι συνεργασίες μου με τον Λιακο τον ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ είναι αξέχαστες

 13) Καλυτερος διαιτητης; ο τρελός αεροπόρος ο Σάκης παπακυριακος

 14)Αγαπημενος Προπονητης;  Μάρκος Καραμανης

 15) Κορυφαιος Παραγωντας  Ο κύριος Δαριβερης μου φέρθηκε άψογα

 16) Καλυτερη στιγμη σου το πρώτο μου πρωτάθλημα με τον Ευβοϊκό Χαλκιδος

 17) Χειροτερη στιγμη? Η απώλεια του ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ

 18) Αγαπημενος παιδικος ηρωας;  Λουκυ Λουκ

 19)Αγαπημενος φιλος σου;  Τολης Γεωργίου Σωτήρης Ανδρεου

 20) Το γουρι σου; το φιλί από την Αρτεμις πριν φύγω από το σπίτι

 21) Αγαπημενο ρητο; υπομονή επιμονή σκληρή δουλειά

 22) Η γνωμη σου για το ποδοσφαιρο στον νομο μας;  ζορικα τα πράγματα

 23) Ανεκπλήρωτο όνειρο: Να παίξω στον Παναθηναϊκό μου έστω και για ένα δευτερόλεπτο

 24) Αγαπημενο σου τραγουδι Η ΡΟΖΑ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ