Με την παρούσα ανακοίνωση και με αφορμή τη λύση συνεργασίας μου με την ομάδα του Ταμυναικου, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας Τάσο Κατσινόπουλο για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου , τους ποδοσφαιριστές της ομάδας για την άψογη συνεργασία που αναπτύξαμε , τον επαγγελματισμό τους και την εκτίμηση προς το άτομο μου.
Καλώς η κακώς αυτή τη χρονική στιγμή της προπονητικής μου πορείας επιζητώ ποδόσφαιρο ουσίας με στόχους και φιλοδοξίες.Δυστυχως η ανάκαμψη και η ανοδική πορεία της ομάδας «φόβισε» ορισμένους!!
Υ.Γ Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα του Αλιβερίου , να βρει τον δρόμο της και (κυρίως) την ηρεμία της !!!
- Home
- Επικοινωνια
- ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
- ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
- Ιστοσελίδες
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- Ομάδες Α-Κ
- Αβαντιδες
- Αγ.Αθανασιος
- Αγ.Ελεουσα
- Αγιος
- Αγ.Λουκας
- Α.Ε.Κ.
- Α.ΕΧ.
- ΑΙΑΣ
- Αιολος
- Ακαδ.Ιστιαιας.
- Ακρατητος Κεχριων.
- Αλατσατα
- ΑΛΚΙΜΟΣ
- Αμαρυνθιακος
- Απολλων Χαλκ.
- Αρης Αγ.Αννας
- Αρης Αγ. Ιωαν.
- Αρτακη
- Αρτεμησιακος
- ΑΡΤΕΜΙΣ
- Αστερας Δροσιας
- Αστερ. Ληλαντιου
- Ατταλη
- Ατρομητος Χαλ.
- Αυλιδα
- Αυλωναρι
- Αφρατι
- Βόλεϊ
- Βατωντας
- Βουτας
- Γυμνου
- Δροσια
- Δυστος
- Ελλησποντος
- Ενωση Διρφυων
- Εραπος
- Ερετρια
- Ερμηλιος
- Ευβοικος
- Ευριπος
- Ζαρητρα
- Ηρακλης Πρασινου
- Ηρακλης Ψαχνων
- Θηβα
- Ιστιαια
- Καθενων ΑΕ
- Καλοχωρι/Παντειχι
- Καμαρες
- Καμαρια
- Κοντοδεσποτι
- Καρυστος
- Καστελλα
- Κεραυνος Χαλ.
- Κεραυνος Μυτ.
- Κοσκινα
- Κριεζα
- Κυζικος
- Κυμη
- Μπασκετ Κυμης
- Μπασκετ Χαλκιδας
- ΚΕΝΟ
- ΚΕΝΟ
- Ομάδες Λ-Ω
- Ληλαντιο
- Ληλας
- A.O.Λουκισια
- Μακρυκαπα
- Μαντουδι
- Μαρμαρι
- Μιαουλης
- Μικτες ΕΠΣΕ
- Μιστρος
- Μονοδρι
- Μυρμιδονες
- Νηλεας
- Ολυμπιακος Λιμ.
- Ολυμπιακος Χαλ.
- Ολυμπος Γυμνου
- Πολιτικα
- Παναγιτσα
- Παντειχι
- Παντριαδικος
- ΠΑΟ ΚΑΝΗΘΟΥ
- Παπαδες
- Παραλια Α.Ο.
- Πισσωνας
- Προκοπι
- Προποντιδα
- ΡΟΜΑΪΚΟΣ
- Σκεπαστη
- Σκυρος
- Στροπωνες
- Ταμυναικος
- Τραχηλι
- Φοινικας Ψ.
- Χαλκινεος
- Χαλκις
- Ωρεοι
- Radio Nestor
- analytics
- Πίνακας ελέγχου
- ΚΕΝΟ
- ΚΕΝΟ
Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020
Δημητρης Βαλκανος: Αντίο με αιχμές...
Με την παρούσα ανακοίνωση και με αφορμή τη λύση συνεργασίας μου με την ομάδα του Ταμυναικου, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας Τάσο Κατσινόπουλο για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου , τους ποδοσφαιριστές της ομάδας για την άψογη συνεργασία που αναπτύξαμε , τον επαγγελματισμό τους και την εκτίμηση προς το άτομο μου.
Καλώς η κακώς αυτή τη χρονική στιγμή της προπονητικής μου πορείας επιζητώ ποδόσφαιρο ουσίας με στόχους και φιλοδοξίες.Δυστυχως η ανάκαμψη και η ανοδική πορεία της ομάδας «φόβισε» ορισμένους!!
Υ.Γ Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα του Αλιβερίου , να βρει τον δρόμο της και (κυρίως) την ηρεμία της !!!

