Πάμε μπροστά! Ελα μαζί μας!Με σκληρή δουλειά μπορούμε να πετύχουμε το στόχο.
Την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου στο Αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοιας Ο Υποψηφιος Περιφεριαρχης Δημητρης Αναγνωστακης πραγματοποιησε τη πρωτη ανοικτη εκδηλωση και παρουσιαση του Συνδιασμου
Περισσοτερες φωτογραφιες ΕΔΩ

