Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις
Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018
Το 1ο Νηπιαγωγείο Ν. Λαμψάκου ψέλνει τα κάλαντα στο ΚΑΠΗ Λαμψάκου
Αγιοβασιλιάτικα! & ξωτικά!
Μας περίμενε ο πρόεδρος του ΔΟΠΠΑΧ Σωτηρης Ανυφαντης & ο Αγιος Βασιλης με δώρα & λιχουδιές
Ο κυριες του ΚΑΠΗ, Φιλόξενες & γεμάτες δώρα για όλους!!!
Περισσοτερες φωτογραφιες ΕΔΩ