Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Ηλιας ρωτα... ο Αντωνης Αυλωνιτης απαντα...


(1) Ζώδιο? Λεων

(2) Πρώτη ομάδα? Προποντιδα

(3) Μελαχρινές η Ξανθιές? Μελαχρινες

(4) Ούζο η Ουίσκι? Ουισκι

(5) Αγαπημένο φαγητό? Κουτσουμουρα

(6) Ομάδα? Αγιαξ (Λογω φιλοσοφιας)

(7) Αγαπημένος ποδοσφαιριστής? Oποιος μου κανει την δουλειά μεσα στο γήπεδο

(8) Δυσκολότερος αντίπαλος? Σαραβακος

(9) Αντίπαλος τερματοφύλακας?  Βαντσικ (Ανικητος)

(10) Καλύτερος Συμπαίκτης? Ολοι - Καλοι

(11) Καλύτερος διαιτητής? Κολινα

(12) Αγαπημένοι παίκτες σου? Κρο'ι'ιφ - Φαν Μπαστεν

(13) Προπονητές πρότυπα? Ποκετινο ''Τοτεναμ''

(14)  Κορυφαίος Παράγοντας?  Εμμανουηλιδης γιατι κατάφερε να κανει πρωταθλητισμο σε Β και Γ Εθνικη με 20 Ευβοιωτες ποδοσφαιριστές!!! Απλα ο πρόεδρος των προεδρων.

(15) Καλύτερη στιγμή?  Οι Γεννησεις των Παιδιων μου

(16) Χειρότερη στιγμή? Ο θανατος του πατερα μου

(17) Δυνατότερο γούρι?  Ενα προσωπικο εικονισμα

(18) Γνώμη σου για το Ευβοικο ποδόσφαιρο. Οσο παει και φθίνει

(19) Καλυτερος φιλος? Ο σκύλος μου

(20) Αγαπημένο τραγούδι.

Ευχαριστούμε τον Αντώνη Αυλωνίτη