Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Δ. Βελή: Η... προεδρίνα της ποδοσφαιρικής ομάδας Λουκισίων

Δεν την λένε Ρένα, δεν είναι οφσάιντ κι ούτε κληρονόμησε από το σύζυγό της τη θέση της. Αντίθετα με τα όσα επιτάσσει ο κινηματογράφος, η αλήθεια είναι πιο απλή: Η κα Δήμητρα Βελή έγινε πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας Α.Ο. Λουκισίων... τυχαία! Σε κάθε περίπτωση όμως, επιβεβαιώνει ότι μια γυναίκα όλα τα μπορεί.

Είναι όμως μόνο ένας τίτλος; Έχω χάσει 7 κιλά από τότε που ανέλαβα την ομάδα από το άγχος. Είμαι σε...

 - Αυτό σημαίνει ότι έχετε μετανιώσει; Η απόφασή μου δεν με έχει απογοητεύσει. Είναι ένας καινούργιος χώρος για εμένα. Έχω γνωρίσει κόσμο που...

 - Δέχεστε πειράγματα;
Από πίσω και για το βασιλιά λένε! Μια γυναίκα σαφώς δέχεται διάφορα πειράγματα σε μια...

  Έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα στην προσπάθειά σας να επιβληθείτε;
Εννοείται! Μια γυναίκα σε ένα Δ.Σ. 13 ανδρών να τους μιλήσει για ποδόσφαιρο - όχι για συνταγές...

  Σας αρέσει το ποδόσφαιρο;
Στην αρχή δεν ήμουν ποδοσφαιρόφιλη. Πλέον κάθομαι και παρακολουθώ αγώνες, πηγαίνω και σε αγώνες άλλων ομάδων και μου αρέσει. Δεν έχει να κάνει με τη...


- Πιστεύετε σε αυτήν την ομάδα;
Το χρήμα κινεί πολλά πράγματα. Αλλά και ο ψυχολογικός παράγοντας. Αυτά τα δύο...


- Γνωρίζετε τον κανονισμό του οφσάιντ;
(Γέλια). Στην πράξη έμαθα μερικά πράγματα γύρω από αυτό. Το πρώτο που μου..

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ