Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Αναργυρος Θαλασσης

Η χαρά μου προφανώς και δεν κρύβεται!!!
Πρίν από λιγο μόλις τερματησα και κατάφερα ολοκληρώνοντας το 50% του αγώνα να παρω κατάταξη στη γενική κατηγορία του Πανελλήνιου πρωταθλήματος!!!
Η μεγαλύτερα χαρα και ικανοποιήσει είναι ότι νίκησα τον δυσκολότερο εχθρό, τον ίδιο μου τον εαυτό, γιατί στα δοκιμαστικά στερούσε στα αρκετά δύσκολα κατηφορικά σημεία πραμα που μου δημιούργησε άγχος πριν τον αγώνα αλλά τελικά μέσα στον αγώνα άλλαξαν όλα!!!
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση μου και την επίδοση μου, όλα λειτούργησαν άψογα σώματικα και το ποδήλατο μου άκουγε ακριβως τις εντολές που του έδινα!!!

Η αγωνιστική συνεχεια θα δωθεί αύριο με τον αγώνα "Eliminator cross country"👌🏁💪😃🤗🚵🏽‍♀️