Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Δημ. Τσακλανος: λήξης της συνεργασιας...

Με την ευκαιρια της
λήξης της συνεργασιας μου με την ομαδα του Αρη Αγιας Αννας λογο τραυματισμου θα ηθελα να ευχαριστησω ολους τους συμπαιχτες μου και τον προπονητη Γιαννη Σταματιου, για ολες τις ομορφες στιγμες που ζησαμε στο γηπεδο. Εδω θα ηθελα να συμπληρωσω με την ευκαιρια οτι η αγαπη των παιδιων, του τεχνικου και των φιλαθλων του Αρη και με ευαισθησιες που δεν περιγραφονται με λογια μου μαζεψαν ενα συμβολικο ποσο μονοι τους μετα τον τραυματισμο μου. Θλιβομαι για τα λογια της διοικησης που ακουστηκαν για μενα αλλα ευχομαι ολοψυχα αυτη η ομαδα και τα παιδια να βρουν το δρομο των επιτυχιων και με υγεια... Δημητρης Τσακλανος