Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ποιος ειπε οτι το καλοκαιρι εφυγε στο Λευκαντι καλα κρατεί


Σωτηρης Κυριαζης ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΑ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ....ΠΑΠΑΡΑΤΣΙ????????
2 Οκτωβρίου στις 11:27 π.μ. · Μου αρέσει!

Elias Thalassis  ο τιτλος ειναι photo by elias thalassis ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ
2 Οκτωβρίου στις 11:28 π.μ. · Μου αρέσει! · 4

Γιάννα Χαλκίδα  o kalhteros edo kai xronia mpayo k thalassi
2 Οκτωβρίου στις 2:12 μ.μ. · Μου αρέσει!

Nikos Simitzis Έχω μία απορία. Αυτός μέσα στη θάλασσα τι ψάχνει να βρει,το μπαλάκι ?
2 Οκτωβρίου στις 2:33 μ.μ. · Μου αρέσει!

Areti Melissari ναι Νικο ψαχνει το μπαλακι που εχασε η κυρια με τη ρακετα
2 Οκτωβρίου στις 3:58 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2

Γιάννης Στέρπης ΗΛΙΑ ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ..???
9 ώρες · Μου αρέσει!