Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Γιωργος Σεγκος: Αποφάσισα να αποσυρθώ...

Κύριε πρόεδρε. 

Μετά από μια όμορφη διαδρομή εικοσιπέντε χρόνων στην ενεργό δράση με την ιδιότητα του διαιτητή και αφού αγωνίστηκα σε όλες τις ερασιτεχνικές και επαγγελματικές κατηγορίες πήρα την απόφαση να αποσυρθώ από τους αγωνιστικούς χώρους και να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου ως μη εν ενεργεία διαιτητής.

Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για τα  όποια ανθρώπινα λάθη μου και παράλληλα να ευχαριστήσω.

1. Την ΕΠΣ Εύβοιας για την πολύ καλή συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.

2. Το Σύνδεσμο Διαιτητών για τα εφόδια γνώσης που μου έδωσε βοηθώντας με σ' αυτή τη μεγάλη διαδρομή.

3. Παλιούς και νυν διαιτητές για τη συνεργασία στο δύσκολο έργο μας.

4. Τους παράγοντες, τους προπονητές και τους ποδοσφαιριστές της Εύβοιας για την απόλυτη εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να με αναδείξουν ως τον κορυφαίο διαιτητή στην Εύβοια τις δυο τελευταίες σεζόν που αγωνίστηκα.

Με την παρούσα επιστολή θέτω τις υπηρεσίες μου στη διάθεση της ΕΠΣ Εύβοιας για οποιαδήποτε συνεργασία, έχοντας πάντα σαν στόχο τη βελτίωση της διαιτησίας και του ποδοσφαίρου στο νομό.




       Με εκτίμηση 

  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΓΚΟΣ 
          Διαιτητής