Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Ηλιας ρωτα... ο Κωνσταντινος Λαμπρου απαντα...

1) Ζωδιο? Παρθενος
 2) Πρωτη ομαδα? Χαλκινεος
 3) Μελαχρινες ή Ξανθιες; Μελαχρινες
 4) Ομορφοτερη Γυναικα; Adriana Lima
 5) Ουζο ή Ουίσκι; Ουζο
 6) Αγαπημενο φαγητο; Παστιτσο
 7) Ομαδα; real Madrid
 8) Τερματοφυλακας προτυπο; Buffon
 9) Δυσκολοτερος αντιπαλος;
 10) Καλυτερος συμπαικτης; Jordens Peters ο Αρχηγος μας
 11) Καλυτερος διαιτητης; Γιωργος Λαμπρου ο αδερφος μου
 12) Αγαπημενος Προπονητης; Anceloti
 13) Κορυφαιος Παραγοντας; florentino Pereth
 14) Καλυτερη στιγμη σου;  Το κάλεσμα μου στην Εθνική Ανδρών και το derby Feyenoord - Ajax
 15) Χειροτερη στιγμη? Κοκκινη καρτα στο ντεμπουτο μου με την PSV
 16) Δυσκολοτερη αποκρουση; Η Απόκρουση στην κεφαλιά του Wijnaldum με την PSV παίζει  στην Newcastle τώρα
 17) Αγαπημενος παιδικος ηρωας; Louki Louk
 18) Το γουρι σου; Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο γούρι αλλά η δύναμη μου είναι η πίστη μου
 19) Αγαπημενο ρητο;
 20) Η γνωμη σου για το ποδοσφαιρο στον νομο μας; Για το ποδόσφαιρο στο νομό μας δεν έχω εικόνα για να μπορώ να μιλήσω λόγο ότι έχω φύγει εδώ και χρόνια
 21) Ανεκπλήρωτο όνειρο:
 22) Αγαπημενο σου τραγουδι;
Ευχαριστούμε τον Κωνσταντινο Λαμπρου