Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Ηλιας ρωτα... Ο νταμπλουχος Τασος Αυλωνιτης απαντα.

1)Ζωδιο? Αιγοκερως

2)Πρωτη ομαδα? Αιγαλεω

3)Μελαχρινες ή Ξανθιες; Μελαχρινες

4)Ομορφοτερη Γυναικα; Jean watts

5)Ουζο ή Ουίσκι; Ουζο

6)Αγαπημενο φαγητο; Σολωμος

7)Ομαδα; Ολυμπιακος

8)Αγαπημένη ομάδα εκτός Ελλάδας?Chelsea

9)Αμυντικος προτυπο; Paolo Maldini

10)Δυσκολοτερος αντιπαλος;


11)Καλυτερος συμπαικτης; Djamel abdoun,  chori dominques 

12)Καλυτερος διαιτητης; Colina

13)Αγαπημενος Προπονητης; Michel

13)Κορυφαιος Παραγοντας; Μαρινακης

15)Καλυτερη στιγμη σου; Το γκολ με τον παναθηναικο στο ντερμπυ

16)Χειροτερη στιγμη? Ενας τραυματισμος στους κοιλιακους

17)Αγαπημενος παιδικος ηρωας; Ζορο

18)Το γουρι σου; Δυο εικονες στην θεση μου πριν τον αγωνα και φυσικα τον σταυρο μου οταν μπαινω στο γηπεδο

19)Αγαπημενο ρητο; Do good and good will come to you

20)Η γνωμη σου για το ποδοσφαιρο στον νομο μας; Δυστυχως εχουμε μονο μια ομαδα στις επαγγελματικες κατηγοριες.θα επρεπε να εχουμε περισσοτερες

 21)Ανεκπλήρωτο όνειρο:Κληση στην Εθνικη ομαδα

22)Σε ποια ομάδα θα ήθελες να τελειωσεις την καριέρα σου εκτός του Ολυμπιακού; Δεν το εχω σκεφτει ακομα αυτο!

23)Αγαπημενο σου τραγουδι;Macklemore- Can't hold us Ευχαριστουμε  τον Τασο Αυλωνιτη