Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Ηλιας ρωτα... ο Los Amigos Ανεστης Αργυρης απαντα

Ζώδιο? ΣΚΟΡΠΙΟΣ

Πρώτη ομάδα? ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟΣ


 Μελαχρινές η Ξανθιές? ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ!!!

Ομορφότερη γυναικά? ΔΥΟ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ!!!
-
Ούζο η Ουίσκι? ΟΥΖΑΚΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Αγαπημένο φαγητό? ΠΙΛΑΦΙ ΜΕ ΨΗΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ

 Ομάδα?  ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Αγαπημένοι ποδοσφαιριστές? GIOVANNI,  ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΓΙΑΝΝΑΛΟΣ,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ

Δυσκολότερος αντίπαλος? ...Ο ΚΑΚΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ!!!

Αντίπαλος τερματοφύλακας? ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΛΜΠΑΣΗΣ

Καλύτερος συμπαίχτης? ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ

Καλύτερος διαιτητής? ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΓΚΟΣ

Αγαπημένοι Προπονητές? ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΒΕΛΗΣ

Κορυφαίος Παράγοντας? ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΑΛΕΜΗΣ

Καλύτερη στιγμή? ΑΝΟΔΟΣ Δ'ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΒΟΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Χειρότερη στιγμή? Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΜΥΝΑΙΚΟ

Η γνώμη σου για το ποδόσφαιρο στον νομό μας; ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΖ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

Δυνατότερο γούρι? Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ!!!

Αγαπημένο ρητό? ΟΠΟΥ ΑΣΤΟΧΗΣΕΙΣ ΓΥΡΙΣΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΦΥΓΕ...

Αγαπημένος παιδικός ήρωας ;Ο ΠΟΠΑΪ

Αγαπημένο τραγούδι ;ΣΜΑΡΑΓΔΙΑ ΚΑΙ ΡΟΥΜΠΙΝΙΑ(ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΟΚΚΟΣ)


Ευχαριστούμε τον Ανεστη Αργυρη
Συντομα.  Ηλιας ρωτα... ο χορευτης των γηπεδων   απαντα