Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Ηλιας ρωτα...ο Kill Bill Βασιλης Ανεστης απαντα

Ζωδιο? Aιγοκερως
Πρωτη ομαδα?Αρτεμησιακος
 Μελαχρινες η Ξανθιες? Μελαχρινες
Ομορφοτερη γυναικα?  H γυναικα μου γι αυτο και την παντρευτηκα!!!
Ουζο η Ουίσκι? Oυζο...
Αγαπημενο φαγητο? Μοσχαρι με ρυζι
  Ομαδα: ΑΕΚ
Αγαπημενος ποδοσφαιριστης? Φαλκαο
Δυσκολοτερος αντιπαλος? Δεν με εχει ζορισει καποιος αντιπαλος ιδιαιτερα...
Αντιπαλος τερματοφυλακας? Καρατσολιας οταν τον ειχα αντιπαλο
Καλυτερος συμπαιχτης? Δεν μπορω να ξεχωρισω καποιο συμπαικτη μου γιατι παντα ειχα πολλους καλους συμπαικτες
Καλυτερος διαιτητης? Σεγκος, Καμπαξης
Αγαπημένοι Προπονητες? Αλεκος Παπαγεωργιου και Γιαννης Καραμπας
Κορυφαιος Παραγοντας? Κωστας Γκαλουφας
Kαλυτερη στιγμη? Το γκολ που εβαλα στο παιχνιδι Ηρακλης Ψαχνων-Απολλων Σμύρνης.
Χειροτερη στιγμη? Χαλκιδα- Λουκισια η ευκαιρια που εχασα μεσα στο σταδιο.
Καλυτερο γκολ? Χαλκιδα- Ιστιαια
Δυνατοτερο γουρι? Πριν φυγω,ενα φιλι απο την κορη μου...
Αγαπημενο ρητο? Καθε μερα νεα μερα.

Αγαπημενο τραγουδι;  Ευχαριστούμε τον Βασιλη Ανεστη 
Συντομα. Ηλιας ρωτα...ΤΟ ΦΑΝΤΟΜ απαντα.