Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Ηλιας ρωτα...το ΦΑΝΤΟΜ Δημητρης Καραγιαννης απαντα

 Ζωδιο? Διδυμος όμορφος τρελος και επικίνδυνος !!

Πρωτη ομαδα? Ευβοικος (1991)

Μελαχρινες ή Ξανθιες; Όπως και να τα βαφει η συζυγος!

Ομορφοτερη Γυναικα; Η κόρη μου  Αφενδρα.

Ουζο ή Ουίσκι; Ουζο σκετο !!

Αγαπημενο φαγητο; Μουσακάς και γλυκο Ορεαλ !!!

Ομαδα; Γαύρος ... Λεμονάτος

Τερματοφυλακας προτυπο; Μπουφον.

Δυσκολοτερος αντιπαλος; Ο Αρχοντας ... Ηλιας Παπαιωαννου

Καλυτερος συμπαικτης; Δημητρης Αθανασιαδης (ΑΟΧ 1998)

Καλυτερος διαιτητης; Καμπαξης ,Σεγκος

Αγαπημενος Προπονητης; Μπαμπης Κωτσακοπουλος, Σταυρος Σαραφης

Κορυφαιος Παραγοντας; Αγραφιωτης χωρις δευτερη σκεψη!

Καλυτερη στιγμη σου; Η Ανοδος του Ληλα στην Γ με μπαράζ

Χειροτερη στιγμη? Ελευσινα-Εθνικος Πειραιως, εφαγα γκολ απο ... Την Ακροπολη !!! Και ποιο μακρια ακομα ...

Δυσκολοτερη αποκρουση; Προποντιδα-Αρτεμησιακος πολυ ψηλα πανω αριστερα, ακομα να προσγειωθώ !! Εχω και μαρτυρα !!!

Αγαπημενος παιδικος ηρωας; Σπορτ Μπιλυ.

Το γουρι σου; Ο σταυρος που φοραω παντα στον λαιμο μου.

Αγαπημενο ρητο; Μην κρινεις για να μην κριθεις ...

Η γνωμη σου για το ποδοσφαιρο στον νομο μας; Ταλεντο υπαρχει, ολα τα υπολοιπα ψαχνουμε ...

Αγαπημενο σου τραγουδι; Πασχαλης Τερζης Επιστροφες καταστροφες και με τον φιλο ... να μου χτυπά παλαμακια στον ρυθμο ...


Ευχαριστουμε τον Δημητρη Καραγιαννη
Συντομα.  Ηλιας ρωτα... ο Γιάνναρος απαντα