Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Πάνε τα κεφτεδάκια της ....μαμάς

Christos Pantioras KALHSPERA LIAKO!
4 Οκτωβρίου στις 7:11 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 1

Elias Thalassis  ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΗΣΤΟ
4 Οκτωβρίου στις 7:12 μ.μ. · Μου αρέσει!

Christos Pantioras ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ Η ΠΑΡΕΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ!ΧΑΧΑΧΑΑΧΑ
4 Οκτωβρίου στις 7:13 μ.μ. · Μου αρέσει!

Elias Thalassis  ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΛΙΕΣ ΤΣΑΚΙΣΤΕΣ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ
4 Οκτωβρίου στις 7:14 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3

Vagelis Moutoupas Πάνε τα κεφτεδάκια της ....μαμάς
4 Οκτωβρίου στις 7:23 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2

Karatzas Nikos Και το τσίπουρο απίθανο....
4 Οκτωβρίου στις 11:29 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Emmanuel Zafiriou
 χε χε χε ... και το μπουκαλι γραφει ΖΑΓΟΡΙ επανω ..... ποσα ξερετε αλεπουδες .... χαχαχαχα

4 Οκτωβρίου στις 11:43 μ.μ. · Δεν μου αρέσει · 2