Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Ενημέρωση στο Διοικητικό Συμβούλιο της 29/1/2014 σχετικά με τα πυρόπληκτα

Από Προς
   Νικόλαο Γεωργαλά Διοικητικό Συμβούλιο
        Μέλος Δ.Σ Επιμελητηρίου
Επιμελητηρίου Ευβοίας




Ενημέρωση στο Διοικητικό Συμβούλιο της 01.29.2014 σχετικά με τα πυρόπληκτα δάνεια


Συνάδελφοι ,

23/12/13 Στις μου έδωσαν μια υπουργική απόφαση για παράταση εγγυημένων δανείων απο το δημόσιο απο την 25η Διεύθυνση τα οποια είχαν δοθεί στους πτηνοτροφους για τη γρίπη των πτηνών το 2006 .
Αμέσως με ενημέρωσαν οτι ένας βουλευτής απο τη Βόρεια Ελλάδα απαίτησε δυναμικά και κατάφερε να βγάλει 23/12/2013 την υπουργική απόφαση παράτασης των δανείων . Υπ ' οψιν ότι τα δάνεια των πτηνοτρόφων είναι όμοια με τα πυρόπληκτα . Την ίδια ημέρα ο ίδιος ο υπουργός που υπέγραψε την απόφαση παράτασης των δανείων των πτηνοτρόφων , απαντούσε στην βουλή σε Ευβοιώτες βουλευτές ότι δεν μπορεί να δοθεί παράταση στα πυρόπληκτα διότι ο λογαριασμος είναι μηδεν ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ .
Με το νέο έτος έπαιρνα κάθε μέρα τηλεφωνο στη κυρία Δομέτιου αρμόδια για το θέμα στην 25η Διεύθυνση για να μου πει τον αριθμό ΦΕΚ της δημοσίευσης της παράτασης , τελικά το έμαθα 13/01/14 .
Αμέσως ενημέρωσα με φαξ , e-mail και τηλέφωνα όλους τους προέδρους των επιμελητηρίων Αρκαδίας κ . Μπουντρούκα , Μεσσηνίας κ . Μανιάτη , Λακωνίας κ . Πανδή , Ηλείας κ . Νικολούτσο , Αχαίας κ . Μαρλαφέκα , τους βουλευτές και δημάρχους των 5 νομών και φυσικά τα μέλη του επιμελητηρίου οπως επίσης και όλους τους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικους σταθμούς της Πελοπονήσου .
Με πήραν τηλέφωνο σχεδόν απο όλα τα βουλευτικά γραφεία της Πελοπονησου , τηλεφώνησα και πάλι στους προέδρους των επιμελητηρίων και όλοι με διαβεβαιωσαν οτι συντονιζονται για να βρεθεί λύση .
Το επιμελητηριο όμως που μου έκανε εντυπωση για τη άμεση αντίδραση του ειναι της Αρκαδίας , και δίνω τα συγχαρητήρια μου .
Την Παρασκευή ο βουλευτής Αρκαδίας Οδδυσέας Κωνσταντινακοπουλος ο οποίος μου ειπε οτι η παράταση στα εγγυημένα θα δοθεί και για τα δάνεια χωρίς εγγύηση συζητούν για να ακολουθήσουν το μοντέλο ρύθμισης της EFG Eurobank .
01/27/2014 Στις με πήρε τηλέφωνο ο αντιπρόεδρος του επιμελητηρίου Πάτρας - Αχαίας και μου είπε ότι στη κοπή της πίτας του επιμελητηρίου παρευρέθηκε ο κ . Σταϊκούρας σαν επίσημος καλεσμένος και το απόγευμα θα έβγαζαν δελτίο τύπου . Από το επιμελητήριο μπήκε πρώτο θέμα τα πυρόπληκτα με παράδειγμα τη ρύθμιση των πτηνοτρόφων . Ο υπουργός δεσμεύτηκε να δώσει λύση . Το επιμελητήριο Αχαϊας εντός των ημερών θα καλέσει τα 5 επιμελητήρια για να συντονισθούν .
Στο Δ.Σ του επιμελητηρίου έκανα την παρακάτω πρόταση για τη λύση του τεράστιου προβλήματος των πυρόπληκτων :
Όλα τα πυρόπληκτα δάνεια που είναι βεβαιωμένα και ληγμένα στη Δ.Ο.Υ όπως και τα ληγμένα που δεν έχουν ακόμη βεβαιωθεί στη Δ.Ο.Υ μαζί και τα άληκτα να γίνουν ένα νέο δάνειο για 12 χρόνια με περίοδο χάριτος 2 έτη με πληρωμή μόνο τόκων . Το επιτόκιο να είναι μηνών Euribor + 12 + προμήθεια περιθώριο το πολύ = 5 % .

Η διαφορά της πρότασης μας με τη πρόταση των άλλων επιμελητηρίων είναι ότι δεν πιστεύουν ότι μπορεί να επιστρέψουν τα βεβαιωμένα στη Δ.Ο.Υ δάνεια και πάλι στις τράπεζες , όμως εγώ το έχω δει στη πράξη να γίνεται και έχω στοιχεία να το υποστηρίξω αν χρειαστεί όταν μου τα ζητήσουν .
Με τη πρόταση ρύθμισης των εγγυημένων δανείων έντοκος για 12 έτη το Δημόσιο δεν επιβαρύνεται , ενώ παίρνουν ανάσα οι 8.868 δανειολήπτες των 6 νομών οι οποίοι πήραν πυρόπληκτα δάνεια ύψους € 729,979,000 .
Στόχος σήμερα πρέπει να είναι η παράταση των πυρόπληκτων δανείων και αύριο η μακροχρόνια ευνοϊκή για τους δανειολήπτες ρύθμιση τους . Τελικά το Δ.Σ έκανε ομόφωνα δεκτή τη πρόταση μου , η οποία θα συζητηθεί στο επόμενο Δ.Σ μετά από τη συνάντηση όλων των προέδρων των 6 επιμελητηρίων που θα γίνει σε λίγες ημέρες .




Ευχαριστώ


Νικόλαος Γεωργαλάς