Η φωτογραφία είναι το ημερολόγιό μου γραμμένο με φως. Είναι η συμμετοχή μου στήν καθημερινή ζωή.
Αντωνης Πριονας:Την ίδια συμβολή με αυτούς που γράφουν ιστορία έχουν και αυτοί που...την καταγράφουν.
Παναγιωτης Τοκπασιδης:Το μονο που μενει απ'το ποδοσφαιρο,φωτογραφιες και αναμνήσεις

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΡΟΚΚΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Με αυτή την ανακοίνωση ίσως όλοι να μην καταλάβουν απόλυτα την απόφαση μου

Με αυτή την ανακοίνωση ίσως όλοι να μην καταλάβουν απόλυτα την απόφαση μου, αλλά όσοι γνωρίζουν τα γεγονότα θα καταλάβουν πολλά.... Το καλοκαίρι δέχτηκα πρόταση συνεργασίας, από την αθλητική ομάδα ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ του ΕΥΡΙΠΟΣ 90fm και συγκεκριμένα από τους κ.κ. ΑΓΗ ΛΑΙΝΙΩΤΗ, ΓΙΑΝΝΗ ΔΑΛΙΑΝΗ, ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΑΒΕΡΚΙΑΔΗ και ΒΑΣΙΛΗ ΠΙΣΧΙΝΑ, την οποία αποδέχθηκα μετά χαράς. Ξεκινήσαμε την προσπάθεια, για σωστή και έγκαιρη ενημέρωση βασισμένη σε μια υγιή συνεργασία, αποφασίζοντας από κοινού, οι υπεύθυνοι της ομάδας "ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ" να είναι οι κ.κ. ΔΑΛΙΑΝΗΣ Γ. και ΛΑΙΝΙΩΤΗΣ ΑΓ. Στη συνέχεια πρότεινα να ενταχθεί στην ομάδα και στην εκπομπή ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ, ο κ. ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΟΣ Ν., πρόταση ή όποια έγινε αποδεκτή, Δυστυχώς, αρκετές άστοχες ενέργειες και λάθος συμπεριφορές κατά την γνώμη μου, του κ. ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΟΥ προς το πρόσωπο μου, με οδηγούν σήμερα στην απόφαση να παραιτηθώ, από την ομάδα του ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡ και τον ΕΥΡΙΠΟ 90fm, παρά την καθόλα καλή συνεργασία μου σε όλους τους υπόλοιπους τομείς. Ευχαριστώ, τους υπεύθυνους της ομάδας και τους υπόλοιπους συνεργάτες για την τιμιτική πρότασή τους και για την μικρή περίοδο επιτυχούς συνεργασίας μας, και εύχομαι καλή συνέχεια! Με εκτίμηση ΡΟΚΚΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ